Cilj DESCARTES projekta je pronaći odgovor na pitanje mogu li edukacijski roboti pomoći pri određivanju kognitivnih sposobnosti učenika (npr. pažnje, percepcije, pamćenja, prostorne orijentacije i slično). Edukacijski roboti su svojom formom i funkcionalnošću prilagođeni učenicima – pružaju im poznatu okolinu kao logični nasljednici igračaka, povezuju apstraktno s fizičkim, potiču kreativnost i omogućuju istovremeni rad svih učenika u razredu te su stoga idealno sredstvo za predikciju mjerljivih kognitivnih karakteristika učenika. U okviru projekta će biti dizajnirane radionice s edukacijskim robotskim tehnologijama pomoću kojih će se kod učenika stimulirati kognitivne funkcije od istraživačkog interesa (npr. održavanje i usmjeravanje pažnje, vidno-motoričke sposobnosti, prostorna orijentacija i slično). Podaci s robota i fiziološki signali učenika prikupljeni za vrijeme radionice će se analizirati korištenjem metoda strojnog učenja te će ih se validirati rezultatima standardiziranih testova kognitivnih sposobnosti učenika. Rezultati projekta će biti korisni za odgojno-obrazovne intervencije i nastavnike kako bi bolje razumjeli učenike s kojima rade te kako bi svako pojedino dijete dobilo odgovarajuću potporu ovisno o osobnim potencijalima ili teškoćama.
Izv. prof. dr. sc. Ana Sović Kržić voditeljica projekta izvanredni profesor, Zavod za elektroničke sustave i obradbu informacija e-mail: ana.sovic.krzic@fer.hr |
|
Izv. prof. dr. sc. Renata Geld izvanredni profesor, Filozofski fakultet |
|
docent, Zavod za primjenjeno računarstvo e-mail: tomislav.jagust@fer.hr |
|
doktorand | |
doktorand |
|
doktorand |
|
Katarina Faraguna doktorand |